top of page
  • STEVEN RIVER

Green Monday 戴 Green Watch


唔知大家有無響應Green Monday今日食素唔食肉呢? 像我這樣的食肉獸一餐無肉實在有難度,然而,為了自己及地球的健康,食少d肉都係好事。

Green Monday戴green watch,合情合理。

其實綠色好易襯,百搭的黑白,鮮明的紅橙黃藍,甚至 tone on tone 不同層次的綠,誰說綠錶難襯衫?

像這枚CARL F. BUCHERER Manero PowerReserve的漸變綠放射線錶盤,不同角度的燈光折射出不同面貌,配襯綠色真皮錶帶,作為日常腕錶配搭,戴出一點趣味色彩。

Carl F. Bucherer ManeroPowerReserve

42.5mm鋼殻,55小時動力儲存指示,大日曆顯示,星期顯示,自家製A1011自動機芯配備雙向旋轉外緣上鍊擺陀,限量188枚。

bottom of page